Význam pochvaly pro vývoj předškoláka.

Pět tipů, jak maximalizovat pozitivní vliv obrazovky a zároveň minimalizovat ten negativní

Podle průzkumů sedí školáci 25 až 30 hodin týdně před obrazovkami, pouze necelá čtvrtina z tohoto času tráví děti sledováním pořadů, které jsou určeny k jejich rozvoji. Některé studie spojují časté sledování televize a hyperaktivitu – rychle měnící se scény a speciální efekty znemožňují divákovi zpracovat viděné a důkladně pochopit obsah a získat čas na reflexi. Násilí v televizním vysílání a v počítačových hrách zvyšuje dětskou agresivitu, zkresluje vnímání reality, podporuje pasivitu a omezuje komunikaci v rodině. Nicméně televizní obrazovky i počítače patří k našemu každodennímu životu, a to děti vnímají. Jak tedy využít televizní obrazovku v náš prospěch?
Téma:

If you are looking for a detailed threshold guide, try these sites: www.wonderful-prague.com