Šikana

7. Závěr

V rámci tohoto programu bylo proškoleno 427 žáků prvního stupně Základní školy v Roztokách u Prahy. Jednalo se o kompletní proškolení prvního stupně. Z tohoto počtu pouze dva žáci odmítli se aktivně zúčastnit při aktivitách programu, přesto však trvali na tom, že budou alespoň pasivně přihlížet. Z těchto proškolených 427 žáků ZŠ Roztoky u Prahy byli:
Téma:

6. Realizace programu - praktická část

Tato část definuje jednak jednotlivé role v rámci realizačního týmu, skladba programu, ale také pomůcky, které jsou doporučené použít.
Téma:

3. Pilotní projekt „C.A.T.S. program – rozvoj žádoucích vzorců chování dětí“

Projekt byl pilotně realizován na 1. stupni základní školy ve spolupráci s rodiči dětí. Cílovou skupinou byly dětí mladšího školního věku, rodiče a pedagogové. Program trval v průměru 2 hodiny a pracoval se skupinou maximálně 15 dětí tak, aby byl zaručen maximální individuální přístup ke každému dítěti. Standardní program tak sestával ze dvou hlavních témat (více viz níže, kapitola 4) a mezi nimiž měly děti přibližně 10-15 minutovou přestávku. Doba trvání jednotlivých témat byla přibližně 45 minut.
Téma:

Co je to kyberšikana?

Zatímco v předcházejícím seriálu o šikaně jsme si řekli o čem klasická šikana je, jak se postupně vyvíjí a jak ovlivňuje nejen oběť, ale i samotného agresora, nyní si povíme více o specifické formě šikany – kyberšikaně. Zde se nejprve zaměříme na jednotlivá specifika kyberšikany a následně na její prevenci. V závěru si popíšeme skutečné případy kyberšikany, které se staly (nejen) v Čechách.
Téma:

If you are looking for a detailed threshold guide, try these sites: www.wonderful-prague.com